Автор Тема: Lyncis — Chevrolet Captiva C140, 2.4 AT, Thunder Gray  (Прочитано 8370 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
@12км Забрали машину в Автоцентрі на Столичному. Поставка з нею почала надходити з 11 вересня, але наша машина була вивантажена і проведена по документах тільки 19-го, тож вперше побачили її 20-го, цілком в целофані.

З додаткового обладнання:
  • Захист двигуна — ~800 ₴;
  • Бризковики — ~300 ₴;
  • Гумові коврики в салон — ~300 ₴.

Плюс в карму Столички — зробили 10% знижку на додаткове обладання. Потім правда з’ясувалось що пластикова ручка в багажнику була відламана під час предпродажної підготовки — проте ж за 5 хв. замінили.

Машину щоправда віддали на транзитних номерах, бо в МРЕВі не було звичайних. Довезли номери ліше через 3 доби.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
Їздимо в режимі обкатки, до 3500 оборотів, до 110 км/ч. В цілому — без зауважень, цвіркунів в салоні немає, окрім підлокітника (annoying). Всі електронні системи працюють (не тестував повний привід, але дочекаємось зими, поки не хочеться нову чисту машину в говна занурювати). Паркуватись страшнувато, але камера допомагає. Трохи не вистачає можливості бачити камеру на ходу, бо було якась ЧеріКюКю сховалась за кормою й істошно бібікала й моргала дальнім шоб я пропустив, а в дзеркала її не видно було.

В середньому жере 11л на сотню в міському циклі, в режимі гараж-робота-маркет-гараж в часи пік. Заправляю румунським 95м Євро на Лукойлі. Дуже подобається налаштування підвіски — доволі довгоходне щоб без перекосів заїжджати на бордюри, проте в поворотах веде себе як легковик, не завалюється і добре тримає траєкторію.

Отже, @194 км / 30.09.11 — твердий воск та заміна гуми.

Машина була покрита твердим воском (AutoMagic?), разом з попередньою мийкою це коштувало 230₴ + 67₴, зайняло півтори години. Подивимось наскільки це варто своїх грошей.

Щодо гуми — (питання вибору тут) спираючись на заяву гарантійного відділу на Столичному (має бути розмір, який прописаний в сервісній книжці), була замовлена гума 225/65 R17. Але по дорозі на шиномонтаж на водійських дверях була помічена табличка з розмірами, де ясно було вказано що 65й профіль є дозволеним, тому гуму одразу ж було перезамовлено — дяка що в магазині був в наявності й такий розмір, ще й довезли зі складу за 2 години — на Marangoni Meteo HP SUV 235/65 R17. Переобувка обійшлась в 208₴.

Доречі, щодо тиску — при виїзді з салону, тиск був 2.1/2.0. Поставив як рекомендується в Еко, по 2.6 — табуретка, але це на стоковій гумі. На зимовій поки ставлю по 2.4 — доволі комфортно. Треба буде заміряти витрати пального на 2.6, подивимось наскільки воно Еко.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
Прийшов час б/м серйозних поїздок.

@220—750км — 01.10.11 Київ—Полтавська обл.—Київ: з них 300 км траса Е40, ~120 км по Києву (Борщагівка/Троєщина/Харківський по 2 раза), ~60 км по другорядним дорогам, ~10 км по лісу.

Машина була завантажена скажімо на 60% — 3 людини, повний багажник всякого лахміття (з цього приводу був оперативно придбаний захисний піддон в багажник 90х100см — Metro, ціна питання 129₴; ще хтів придбати сітку, але такого розміру не знайшов). Тиск виставлений з вечора 2.5/2.4. Погода суха, сильний західний вітер, 11-13°С. Всі параметри комп'ютера були скинуті перед виїздом.

Стиль водіння економічний, без різких обгонів, без значних порушень , максимально можливе користування круїз-контролем. Так як траса зараз ремонтується, то на більшості діє обмеження 70 км/год.

На виїзді з Києва (~60км) витрата була 11.5л, по виїзді з траси біля Лубнів — 9.2л, після поїздки по лісу — 9.5л, по поверненні в гараж — 9.3л. Середня швидкість — 63 км/год, час в дорозі — ~8+ годин.

Деякі висновки та спостереження:
  • Машина має доволі велику бокову поверхню — і тому відчутно реагує на різкі бокові пориви вітру;
  • Налаштування підвіски перфектні; комфорт на далеких відстанях вищого рівня;
  • Приємно працює круїз на обгонах — після завершення маневру плавно повертається до потрібної швидкості;
  • Імхо занадто агресивно працює RES круїза після гальмування — кік-даунить, розкручує двигун до 5к оборотів;
  • APS (автоматична система якості повтіря) — не зрозумів як вона працює; і взагалі, клімат живе власним життям, і я поки не зрозумів за якими принципами;
  • Ближнє/дальнє світло — після Гетса я готовий просто співати йому діферамби, як на мене просто ідеальне, ще й не ксенон.

In conclusion: машина краща, ніж очікувалось. Тільки б не зглазити :)

P.S. Піддон в багажник в Ашані 110₴.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
@900 км — перевозили 480 кг на складених 2-му та 3-му рядах + двоє людей, спеціально поставив тиск на 2.4/2.7 — так задня вісь якщо й просіла, то помітно цього не було. На керованості/прийомистості це не сказалось аж ніяк, тільки на гальмуванні (2½ тони загальмувати все ж не так просто).

@1050 км — почитав форумів щодо недообтягнутої ходової («… гайки не дотянуты…»), тому завіз на свою СТО — підняли, подивились — на всіх болтах/гайках заводські корейські жовті мітки. На тих, що крутили під час передпродажної підготовки — білі мітки; видно що під час передпродажної робили развал/сходження. Ходову не дотягували, попробували пару гайок — затягнуті добре.

Вердикт — люфтів/скрипів немає, ходова цільна і збалансована, задній привід працює, всі рідини залиті під max, в т.ч. й омивач скла (тре буде злити перед морозами і залити незамерзайку). Захист двигуна сталевий, всі підкрилки на стиках оброблені якимось чорним матеріалом.

Витрати пального по місту — 10.5л/100км. Добова температура зараз стрибає, при виїзді з гаража періодично перевіряю тиск: ±0.3 в залежності від t — все ж на великі колеса це впливає більше, ніж на R14 з Гетца.

На 3000 планую зробити ТО-0.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
Re: Lyncis — Chevrolet Captiva C140, 2.4 AT, Thunder Gray
« Ответ #4 : 27.12.11, 20:10:55 »
@1200 км — Київ-Москва-Київ. Зараз вже не пам’ятаю точних деталей, приблизно вийшо 1700 км через Орел. Витрата (95 Євро Лукойл) 9.3л/100 до Москви, 9.6л/100 туди+назад (грішу на якість російського Лукойлу).  На старті щось громихало праворуч, потім ліворуч. До Кіптів пройшо.

Росіяни на зворонтньому шляху хотіли хабар за 3 шкафи з Ікеї. Так як по чекам все було ок, перекопали в машині всі ніши та бардачки. Доречі, троє людей та три 180см шкафи відмінно влазять в салон, якщо скласти частину другого ряду.

Після в’їзду на територію України розумієш що тут Європа (ефект навіть більший ніж в’їжджати в Польщу з України) — дорога до Києва з кордону просто шикарна, та й митниця наша більш цивілізована — перша українська митниця, що я проходив, де українські машини пускають окремою чергою.

Їздити по Москві — треба окремі права категорії В-Москва. Виїзд зі Смоленської на Смоленський бульвар, за розміткою — 5 смуг ліворуч, одна праворуч. Праворуч проїхати неможливо, бо всі стоять на лівий поворот в 10 смуг. 45 хвилин простояв. Не стартуєш на «зараз буде жовтий» — обсигналять, потім обгонять і покажуть середній палець.

lyncis

  • Интересующийся
  • Сообщений: 55
Re: Lyncis — Chevrolet Captiva C140, 2.4 AT, Thunder Gray
« Ответ #5 : 27.12.11, 20:16:56 »
@3500 км — ТО-0 на Столичному.

~700 ₴ - 3%, олія 5л + фільтр, обтяжка ходової, перевірка електронних систем. Дефектів не знайдено, процедура зайняла годину в середині робочого дня.

Що сподобалось:
  • Безкоштовна технічна мийка — в хюндаї це коштувало грошей;
  • Зона відпочинку з WiFi;
  • Можливість бачити машину з зони відпочинку, плюс можна стояти на балконі над машиною;
  • Б/м добра кава/кафешка в шоурумі Опеля.