Їздимо в режимі обкатки, до 3500 оборотів, до 110 км/ч. В цілому — без зауважень, цвіркунів в салоні немає, окрім підлокітника (annoying). Всі електронні системи працюють (не тестував повний привід, але дочекаємось зими, поки не хочеться нову чисту машину в говна занурювати). Паркуватись страшнувато, але камера допомагає. Трохи не вистачає можливості бачити камеру на ходу, бо було якась ЧеріКюКю сховалась за кормою й істошно бібікала й моргала дальнім шоб я пропустив, а в дзеркала її не видно було.
В середньому жере 11л на сотню в міському циклі, в режимі гараж-робота-маркет-гараж в часи пік. Заправляю румунським
95м Євро на Лукойлі. Дуже подобається налаштування підвіски — доволі довгоходне щоб без перекосів заїжджати на бордюри, проте в поворотах веде себе як легковик, не завалюється і добре тримає траєкторію.
Отже,
@194 км / 30.09.11 — твердий воск та заміна гуми.
Машина була покрита твердим воском (
AutoMagic?), разом з попередньою мийкою це коштувало 230₴ + 67₴, зайняло півтори години. Подивимось наскільки це варто своїх грошей.
Щодо гуми — (
питання вибору тут) спираючись на заяву гарантійного відділу на Столичному (має бути розмір, який прописаний в сервісній книжці), була замовлена гума 225/65 R17. Але по дорозі на шиномонтаж на водійських дверях була помічена табличка з розмірами, де ясно було вказано що 65й профіль є дозволеним, тому гуму одразу ж було перезамовлено — дяка що в магазині був в наявності й такий розмір, ще й довезли зі складу за 2 години — на
Marangoni Meteo HP SUV 235/65 R17. Переобувка обійшлась в 208₴.
Доречі, щодо тиску — при виїзді з салону, тиск був 2.1/2.0. Поставив як рекомендується в
Еко, по 2.6 — табуретка, але це на стоковій гумі. На зимовій поки ставлю по 2.4 — доволі комфортно. Треба буде заміряти витрати пального на 2.6, подивимось наскільки воно
Еко.