Автор Тема: Локи - Chevrolet Captiva 3.2, Linen Beige  (Прочитано 26407 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Локи

  • Завсегдатай
  • Сообщений: 675
Re: Локи - Chevrolet Captiva 3.2, Linen Beige
« Ответ #15 : 13.05.10, 12:34:39 »
Вчера поменял лобовое стекло по страховке. Камешек попал 31 марта. Выплатили в конце апреля. Менял в Днепропетровске на СТО из списка страховой. СТО Зигфрид. С утра машину сдал-вечером забрал. Сделали красиво и качественно. Это уже третье лобовое за неполные три года (вторая замена). Видать такое счатье:).

Локи

  • Завсегдатай
  • Сообщений: 675
Знакова подія
« Ответ #16 : 26.10.10, 14:36:29 »
 Це трапилось!
Пробіг 100 000.http://www.photohost.ru/showpicture.php?id=637568&galleryid=3574&user=16808&days=&sti=&or=0&oc=&marks=&pageid=1&v=0#pic
 Колись, у дев'яностих це не було щось екстроординарне (якщо авто не радянське), проте зараз 100 тис., і для іномарок, особливо в наших умовах, є пробігом серйозним та пристойним. Це моя перша машина, що пробігла в мене так багато, як правило, продавав раніше, ніж добирався до такої відмітки. Можливо, і цю машину раніше продав би, проте криза все ж дається взнаки.
Отже, короткий аналіз цих 100 тис.
1. На 10 тис. поміняно праву стойку стабілізатора-заводський брак.
2. 43 тис. заміна впусного клапану на третьому циліндрі. Найбільша поламка. Проте, зважаючи на те, що подібного ні у кого більше не зустрічав, можу сказати, що скоріш також брак або все ж таки "хапнув" "доброго" бензину. Чесно кажучи, після цієї поломки, було бажання продати. Тоді машину робили впродовж місяця. Причина відсутнасть запчастин та трохи криві руки, які не могли запустити машину після зборки та з першого разу правильно виставити цеп.
3. 86 тис.-заміна лівого переднього важіля та правого ступічного підшипника.
4. 96 тис.-заміна правого переднього важіля.
5.Часта "ялинка" на приборній панелі. Хоча після чистки дроселя ця проблема перестала докучати.
6.Почала гуляти стрілка рівня палива. Хотів поміняти по гарантії датчики-м'яко натякнули, що цього не робитимуть, тому поки що забив.
7.Пофарбував п'яті двері-причину знають всі.
Власне це все. ТО 100 тис. буде проводитись вже не на гарантійному СТО. Напевно, мене там наврят взагалі вже побачать. ТО буде об'ємним: чистка інжектору та дроселя, заміна свічок, чистка радіаторів та заміна охолоджувальної рідини, заміна пильників ШРУСа, заміна задніх амортизаторів, ну і плюс саме ТО. Тож тема гросмейстерської відмітки буде продовжена.
Ще, про витрати палива. Середня витрата палива по місту: 15.5, щоправда останнім часом майже 17. По трасі 8.5-9.
Коротке резюме. Машиною задоволений, отримав те, чого очікував. Дещо розчарувала гучність ходової та дошкулююча "ялинка", також укравтівський сервіс та відсутність запчастин навіть після майже чотирьох років на ринку.
Чи придбав би собі нову Каптіву? Не знаю, можливо над дизельною подумав, ще й при умові зміни приборної панелі та зменшення шумів ходової.
П.С. Помітили, що змінив мову? Українська рідна, тому писатиму українською,принайми у бортовому журналі.
« Последнее редактирование: 26.10.10, 14:49:22 от Локи »

Локи

  • Завсегдатай
  • Сообщений: 675
ТО-10
« Ответ #17 : 03.11.10, 13:57:43 »
Учора пройшов ТО, щоправда, машину залишив ще у понеділок. Це моє перше ТО не на дилерському СТО. Не хочу я більше зв*язуватись з УкрАвто...ТО проходив на СТО "Сервіс-профі"м.Дніпропетровськ. ТО з усіма матеріалами та роботою вийшло у 1 тис. грн! Вже на 300-400 грн. дешевше, ніж на УкрАвто. Масло залив Castrol 5W40. Можливо,на ньому і зупинюсь, але купуватиму сам, бо можу знайти дешевше.  З регламентних робіт не міняли лише катушки запалювання. Їм ще ходити і ходити.
Крім регламентних робіт робилось ще достатньо, а саме:
1. Чистка інжектора-270 грн.
2. Заміна січок запалювання. Знову поставив Бош, який вже давно куплений і чекав свого часу.
3. Заміна пильників ШРУСа, бо почали сопливити. Купив сам за 207 грн пара,фірма Spidan.
4.Заміна задніх амортизаторів. Купив сам, ті що з автопідкачкою.
Загальний висновок. Зробили все добре та якісно. Після чистки інжектору машина стала жвавіше, по росходу можна буде сказати пізніше. Свічки були якраз на заміну, тож міняти кожні 50 тис. сенсу немає. Після заміни амортизаторів зникло гупання задньої підвіски.
З неприємного: слід поміняти втулки стабілізаторів з переду та задні, а також на підході всі сайленблоки задньої підвіски. І якщо вартість втулок стабілізаторів не більше 200 грн. з роботою, то ціни на задні сайленти в зборі з важілями м*яко кажучи напружує...Ще не знаю, можливо буду шукати когось, хто підбере мені сайленти, або потихеньку буду скуповувати. Адже треба купити шість важелів (по три на кожен бік)!!!