Новости:
 
Страниц: [1]   Вниз
  Отправить эту тему  |  Печать  
Автор Тема: Ритмічний стук в такт обертам коліс при розгоні  (Прочитано 1759 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Грей
Новичок

Сообщений: 9


« : 31.08.17, 14:26:25 »

Вітаю!

Вже пів-року мучусь з невловимим стуком. Може хтось підкаже щось.

Проблема така: при розгоні (або просто під навантаженням, коли навіть легенько тисну газ при рівномірному русі) чути ритмічний стук в такт обертам коліс. Стук подібний на гулю на шині, глухий. Чути було в діапазоні швидкостей 40-80 км/год. Локалізувати на слух не вдається (хоча схильний думати що справа спереду).
На нейтралці, або ж просто при русі на передачі але без газу, стуку немає.
Якщо витягнути запобіжник муфти заднього приводу - стуку теж немає.
Коли переставив щойно відбалансовані передні колеса місцями (ліве/праве) - стук відчутно зменшився, і діапазон швидкостей стуку звузився до 60-80 км/год. Колеса були кривуваті, купив і поставив нові шини - стук лишився без змін, в тому ж діапазоні 60-80 км/год. Перестановка коліс більше не впливає.

Кардан недавно ремонтувався і балансувався, підвісний підшипник новий. Підвісний підшипник проміжного валу теж новий, передній правий внутрішній ШРУС новий. Всі ступиці нові (Ілджін).

Майстри розводять руками, внятно нічого не можуть сказати. Зараз їжджу з відключеним заднім приводом, щоб не стукало.  Плачущий
Записан
Chevrolet Captiva (Шевроле Каптива) Клуб
« : 31.08.17, 14:26:25 »

roltd
Завсегдатай

Сообщений: 699



WWW
« Ответ #1 : 01.09.17, 16:36:55 »

То есть если вытащить предохранитель и эл. отключить муфту заднего редуктора, то стука нет?
Записан

Oleg Reva
ISP sys-net/admin
Грей
Новичок

Сообщений: 9


« Ответ #2 : 01.09.17, 16:54:09 »

roltd

Так точно.
Однак, стук суттєво залежить від збалансованості передніх коліс. Від розбалансованості задніх не залежить. Тому однозначно прив"язати стук до задніх полуосей чи кардану не виходить. Та й частота обертів кардану ніби вища, ніж коліс. А стук відповідає обертам коліс.
Отака загадка... Люфту особливого в полуосях немає... Хіба замінювати їх методом тику, по черзі.
Записан
roltd
Завсегдатай

Сообщений: 699



WWW
« Ответ #3 : 02.09.17, 09:29:17 »

В заднем редукторе дифференциала чашки и сама шестерня главной пары уже вращаются в такт оборотам колес.
Может редуктор?
Уровень и качество масла проверь в нем.
Записан

Oleg Reva
ISP sys-net/admin
Грей
Новичок

Сообщений: 9


« Ответ #4 : 04.09.17, 11:03:33 »

roltd
Масло зараз в редукторі свіже, рівень старого був нормальний. Однак старе масло було вже досить темне, і на зливній пробці був їжак густих відкладень з металевою пастою. Хоча й відходило воно лише 45 ткм. ХЗ, може й редуктору кінець приходить... Але як його перевірити?
Записан
roltd
Завсегдатай

Сообщений: 699



WWW
« Ответ #5 : 04.09.17, 12:55:10 »

Не могу подсказать... вывесить авто и послушать на включенной передаче и подключенной задней муфте?
Записан

Oleg Reva
ISP sys-net/admin
ASorokin
Завсегдатай

Сообщений: 876


« Ответ #6 : 06.09.17, 09:40:58 »

Може ще диски прокатати під нагрівом? Краще вивесити, розкрутити  і подивитись якщо не робили.
Може когось в багажніку забули? Нє?)
Записан
bosh
Новичок

Сообщений: 19


« Ответ #7 : 06.09.17, 10:30:07 »

Грей
Щодо редуктора, то можеш звернутись в Городок (за заправкою ОККО, там де КПП ремонтують), вони можуть продіагностувати та зремонтувати при потребі. Я в них підшипники міняв в редукторі.
Записан
Грей
Новичок

Сообщений: 9


« Ответ #8 : 06.09.17, 15:13:29 »

bosh
О, дякую за наводку! Заїду до них.
Записан
Страниц: [1]   Вверх
  Отправить эту тему  |  Печать  
 
Перейти в: